W ciągu czterech lat poprowadziłam setki warsztatów z różnych dziedzin rękodzieła i przeszkoliłam tysiące osób. W 2023 roku jako prowadzący warsztaty dołączył do mnie mąż, który dotychczas zajmował się zapleczem marketingowo - informatycznym.
Otrzymujemy mnóstwo pytań od osób, które chciałyby prowadzić warsztaty o szczegóły dotyczące naszej pracy, o wycenę warsztatów, o to jak pozyskujemy zlecenia. Wiele z Was stara się o dotację na otwarcie własnych pracowni.
Prowadzenie warsztatów to biznes, który możesz prowadzić w lekkości. My swoje poprzednie działaności prowadziliśmy w stresie i ogromnym wysiłku, poświęcając na nie mnóstwo czasu. Poza tym, jeśli jesteś prężnie działającą twórczynią, to prędzej czy później zdasz sobie sprawę z tego, że masz tylko dwie ręce i że fajnie byłoby nie zamieniać ciągle czasu na pieniądze, tylko mieć i jedno i drugie.
start
moich warsztatów
warsztatów firmowych
warsztatów firmowych
ponad
warsztatów z makramy
ponad
kursów z gipsu polimerowego
ponad
kursów ze świec sojowych
Nauczę Cię jak podejść do tematu od strony energetycznej, żeby mieć dużo chętnych na warsztaty, oraz żeby ludzie do ciebie wracali.
Od czego zacząć? Jak wybrać przedmiot warsztatów, znaleźć salę, jak określić czas trwania, jak napisać ofertę, utworzyć wydarzenie.
Opowiem Ci, na podstawie moich obserwacji, jakich warsztatów brakuje na rynku, oraz na co jest zapotrzebowanie.
Jak skalkulować cenę w przypadku własnej grupy (płatna reklama, sala, dojazd, hotel). Jak skalkulować cenę dla warsztatów grupowych: KGW, firmy, instytucje państwowe, wieczory panieńskie, warsztaty plenerowe.
Jak dopasować program warsztatów do grupy.
Ile czasu powinny trwać?
Według jakiego schematu prowadzić warsztaty?
Czy musisz zakładać firmę?
Czy możesz pracować na działalności nierejestrowanej?
Rozwiązania alternatywne w prowadzeniu firmy.
Czy musisz podpisywać umowy na warsztaty grupowe dla firm?
Czy możesz wystawiać certyfikaty uczestnikom kursu?
Jak sprawić by zapaść w pamięć i być zapraszanym ponownie?
Jak przyciągać do siebie intratne zlecenia.
Kiedy odpuszczać niektóre warsztatowe propozycje.
Jak sprzedawać kilka warsztatów podczas jednego eventu.
Gdzie i jak skutecznie ogłaszać swoją warsztatową ofertę.
Płatna reklama (kiedy warto).
Rola Social Mediów w promocji warsztatów.
Boisz się, że nie pogodzisz działalności warsztatowej z etatem lub ciężko Ci będzie, skoro masz małe dzieci?
Nie rzucaj etatu, a przynajmniej nie od razu. Najpierw wgryź się w temat a potem ewentualnie dokonuj rewolucji. Nawet jeśli będziesz miała zlecenie w dzień powszedni, możesz wziąć urlop. Jeśli już poczujesz, ze warsztaty to jedyne co chciałabyś robić w życiu, to na pewno przyjdzie taki moment, kiedy będziesz wiedziała to na 100%.
Nie wiesz czy to dla Ciebie, bo jeszcze nie próbowałaś prowadzić warsztatów?
Zawsze możesz poprowadzić warsztaty na urodzinach swojego dziecka, lub wieczorze panieńskim koleżanki.
Nie wiesz czy będziesz umiała/wiedziała jak pozyskiwać zlecenia?
Są dwie drogi, które zresztą możesz ze sobą połączyć. Możesz skupić się na zleceniach grupowych lub sama możesz organizować sobie grupy.
O plusach i minusach obu tych opcji opowiadam podczas naszych spotkań.
Nie znajdziesz. Nikt nie dzieli się za darmo w internecie tym, jak prowadzić warsztaty. Nikt też nie ma tak dużego i różnorodnego warsztatowego doświadczenia w Polsce. W tym kursie znajdziesz omówienie organizacji warsztatów dla osób prywatnych i wielu różnych instytucji. To nie jest wiedza teoretyczna, wszystkiego uczę na podstawie swojej 4 letniej praktyki.
Jeśli obecnie pracujesz na etacie 8h w tygodniu (160h miesięcznie) i zarabiasz 4000 zł "na rękę", to wiedz że możesz tyle zarobić podczas jednego warsztatowego eventu.
To gotowa wiedza jak prowadzić dochodowy biznes.
Oprócz 6 modułów z pakietu Gold otrzymasz 3 dodatkowe lekcje.
Jeśli chcesz rozłożyć płatność na raty to mamy dostępne 2 możliwości:
Wybierasz Przelewy24 podczas płatności i po przekierowaniu na stronę operatora wybierasz Raty. Zostajesz przekierowany na stronę banku, gdzie wypełniasz elektroniczny formularz kredytowy.
Po pozytywnej weryfikacji wniosku kredytowego (czyli maksymalnie kilkunastu minutach) akceptujesz umowę online.
Umowa transakcji zostaje sfinansowana przez bank - zakup zostaje ukończony, a ty otrzymujesz dostęp do mentoringu.
Nie pracujemy w grupie, tylko 1:1. Preferuję spotkania online, na które umawiamy się indywidualnie. Każde potrwa od 1 godziny do max. 2 .
Potrzebny Ci jest tylko komputer lub telefon/tablet. Łączymy się przez platformę ClickMeeting. Link do spotkania otrzymujesz mailem. Nie musisz nic instalować ani konfigurować - wystarczy dowolna przeglądarka internetowa.
100% gwarancji lub zwrot pieniędzy!
Jestem pewna wartości tego kursu na którym przekazuję Ci wiedzę i wartość, której nie daje nikt w Polsce. Chcę dać Ci bezpieczeństwo Twojego wyboru. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełnię Twoich oczekiwań, zwrócę Ci pieniądze w ciągu 14 od od zakupu.
Ile muszę zainwestować oprócz kupna tego kursu?
Nakłady inwestycyjne są minimalne. Sprowadzają się najczęściej do kupna materiałów. Gdybyś np. chciała prowadzić warsztaty z makramy to niezbędny jest zakup wieszaków dla uczestniczek. Dodatkowym kosztem jednorazowym może być stworzenie strony internetowej. Możesz ją jednak wykonać samodzielnie - jak to zrobić bez specjalistycznej wiedzy i bez umiejętności kodowania omawiam w kursie w wariancie premium.
Czy muszę mieć konto na Facebooku i Instagramie/TikToku żeby prowadzić warsztaty?
Jeśli chcesz, żeby ktokolwiek dowiedział się o Twojej warsztatowej ofercie, to odpowiedź brzmi TAK. Social media to tylko połowa sukcesu. Druga połowa to posiadanie swojej strony internetowej oraz umiejętność używania reklamy np. na Instagramie.
Czy kurs jest dla mnie, jeśli planowałabym organizowanie warsztatów tylko w swoim mieście?
Tak, jeśli nie masz zamiaru prowadzić warsztatów wyjazdowych, otrzymaną wiedzę z kursu możesz przełożyć na działania lokalne.
Otworzyłam pracownię, ale z powodu małej ilości ilości klientów nie prowadzę warsztatów regularnie. Czy w takim wypadku ten kurs mi pomoże?
Moje dotychczasowe doświadczenie biznesowe pokazało mi, że biznes stacjonarny generuje dużo miesięcznych kosztów stałych. Dlatego nie prowadzę swojej pracowni w Warszawie, wolę wynajmować salę kiedy potrzebuję jej w danym momencie. Jeśli jednak posiadasz lokal z rękodziełem, to dzięki zastosowaniu lekcji z tego kursu możesz uzyskiwać regularne przychody na dwa sposoby: na wynajmie sali na eventy, oraz na prowadzeniu warsztatów. Jeśli jednak dotychczas to się nie udawało, prawdopodobnie mogło zabraknąć odpowiedniego marketingu, a to zagadnienie jest omawiane na kursie.